onsdag 7 april 2010

Varför inte?

madeLEN säger:
fan jävla säkerhetskopiering. men skit samma natalia! sluta nu
Natalia säger:
haha! madeLEN säger: kom igen
Natalia säger:
ja för helvete! ska vi fixa bloggen?
madeLEN säger:

vi bord
Natalia säger:
ehhh, OM vi borde. Snatti?
madeLEN säger:
med tanke på vad vi råkar ut för haha. snatti HA! det namnet är givet
Natalia säger:
snatti och plocka
madeLEN säger:
schysst
Natalia säger:
som Madde & Natalia.
madeLEN säger:
fan dagens hndelser borde läggas upp ja men det blir bra!
Natalia säger:
hahaha! för helvete, yeah!
madeLEN säger:
hallå, vi måste. vi tog ju en bild på mig med liftlappen. asbra. och jag på dig i bilen! ha! surprise
Natalia säger:
fan ta dig, jävla as! snatti.blogspot.com
madeLEN säger:
jag kommer alltid vara ditt as
Natalia säger:
lr?
madeLEN säger:
perf
Natalia säger:
ja, de kommer du. kommer aldrig slippa undan dig. och du kommer i helvete heller aldrig slippa mig. bara så du vet
madeLEN säger:
deal!!! skönt o veta ju då kör vi på det, gör inläggen ikväll!
Natalia säger:
yes, I will!
madeLEN säger:
pang på rödbetan
Natalia säger:
precis. kasta oss in i ngt som vanligt. men det brukar ju gå bra.
madeLEN säger:
det är ju typ det enda vi kan! och jag gillar det
Natalia säger:
mäh! lite mer kan vi allt
madeLEN säger:
eller nej, vi kan allt, men vi är bäst på det
Natalia säger:
men det är vår hemlighet
madeLEN säger:
haha sluta tänk samma!!!! ja hähä
Natalia säger:

SLUTA DU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar